Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

PSYCHOLOGY DEPARTMENT

GREEK (INDICATIVE)

Publications in Greek with the contribution of MA students (selected)

  • Γκαρή, Α., & Τσιγκρή Χ. (2009). Χαρισματικοί μαθητές και μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική κοινότητα: διαφορετικές ανάγκες και δυσκολίες. Ψυχολογία (Ειδικό τεύχος),16(4), 439-454.
  • Μουταβελής, Α. Γ., & Γεωργακοπούλου, Φ. (2022). Επαγγελματική εξουθένωση και γενικευμένη αυτοαποτελεσματικότητα Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Ελληνική Επιθεώρηση Ειδικής Αγωγής, 6, 142-160.
  • Μουταβελής, Α. Γ., & Σαπουντζή, Σ. (2022). Επαγγελματική εξουθένωση και επαγγελματική ικανοποίηση ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (ΕΕΠ), Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ελληνική Επιθεώρηση Ειδικής Αγωγής, 6, 85-105.
  • Πολυχρόνη, Φ., & Πρίντεζη, Α. (2011). Σχολικές παρεμβάσεις στις μαθησιακές δυσκολίες. Στο: Μ. Κωνσταντίνου & Μ. Κοσμίδου (Επιμ.) Νευροψυχολογία των μαθησιακών δυσκολιών (σελ. 227-247). Εκδόσεις Παρισιάνου
  • Πρίντεζη, Α., & Πολυχρόνη, Φ. (2016). Η αντιμετώπιση των δυσκολιών στο γραπτό λόγο: Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση. Ειδικό Τεύχος με τίτλο "Ψυχολογία και Ειδική Αγωγή" (Α.-Σ. Αντωνίου, Επιμ.). Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 153-174.
  • Τάνταρος, Σ., & Νικολάου, Ο. (2009). Εκτελεστικές λειτουργίες: Μια διερευνητική εφαρμογή της κλίμακας «Behavior Rating Inventory of Executive Function (BRIEF)» σε μαθητές Δημοτικού σχολείου, Ψυχολογία, 16(3), 361-378.
  • Φιλιππάτου, Δ., Τζωρτζάκη, Μ., & Δημητροπούλου, Π. (2023). Ακαδημαϊκά συναισθήματα και κίνητρα αναφορικά με την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Στο Προβληματισμοί και προτάσεις στον χώρο της ψυχοπαιδαγωγικής επιστήμης (σελ. 251-261) Τιμητικός Τόμος για την Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη, Διάδραση.
  • Χατζηχρήστου, Χ., & Υφαντή, Θ, (Επιμ),(2020). «Μαζί στο σπίτι μας». Δραστηριότητες δημιουργικής έκφρασης και ενίσχυσης των δεξιοτήτων σε βασικούς τομείς ανάπτυξης των παιδιών. Για γονείς και ενήλικες που φροντίζουν παιδιά. Αθήνα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σχολικής Ψυχολογίας & Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ (έντυπο)