Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

PSYCHOLOGY DEPARTMENT

NATIONAL SCHOOL PSYCHOLOGY CONFERENCES

1st Hellenic Conference of School Psychology (19-22 November 2015)

 

Department of Psychology & the Laboratory of School Psychology

In cooperation with the Division of School Psychology (Hellenic Psychological Society)

 

 

 

 

 

 

 

Presentations in Greek with the contribution of MA students (selected)

  • Αθανασίου, Δ. Διερεύνηση των διαστάσεων του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου.
  • Βαχάρη, Μ., & Πολυχρόνη, Φ. Μνήμη επεισοδίων παιδιών Δημοτικού: Δεδομένα από τη στάθμιση του τεστ μνήμης.
  • Γώγου, Μ., Κατσιάρα, Β., & Πολυχρόνη Φ. Η συμβολή της αυτοπαρακολούθησης και άλλων γνωστικών παραμέτρων στην αναγνωστική κατανόηση παιδιών Ε’ και Στ’ Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Κάια-Καγιοπούλου, Μ. Η ψυχοκοινωνική προσαρμογή των κωφών/βαρηκόων παιδιών σχολικής ηλικίας.
  • Λάπη, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων της διαφοροποίησης στην οικογένεια και της διαμόρφωσης ταυτότητας σε αναδυόμενους ενήλικες.
  • Λιανός, Π. Γονικές πρακτικές και σχολική επάρκεια μαθητών Ε’ και Στ’ Δημοτικού: Ο ρόλος της προσωπικότητας.
  • Λιάπη, Σ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων της διαφοροποίησης στην οικογένεια και της διαμόρφωσης ταυτότητας σε αναδυόμενους ενήλικες.
  • Μπαμπανάσιου, Β., & Χατζηχρήστου, X. Η σχολική εμπλοκή σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Α’ βάθμιας & Β’ βάθμιας εκπαίδευσης.
  • Μιχαηλίδη, Γ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση της κοινωνικής και συναισθηματικής επάρκειας μαθητών 10-12 ετών.
  • Μίχου, Σ. Διαστάσεις ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Μπαρδουνιώτη, Μ., & Χατζηχρήστου, Χ. Διαστάσεις του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
  • Νικολάου, Ό., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων των εκτελεστικών λειτουργιών με την ανάπτυξη και την συμπεριφορά των παιδιών ηλικίας 6-12 ετών.
  • Πανδιά, Ε. Β., & Πολυχρόνη, Φ. Η αναγνωστική αποκωδικοποίηση σε μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού και η σχέση της με τη φωνολογική επίγνωση.
  • Στασινού, Β., & Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Διαστάσεις της ψυχικής υγείας σε σχέση με την οικονομική κρίση σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
  • Στρατινάκη, Β., Μαστοράκη, Μ. Ι., & Πολυχρόνη, Φ. Αναγνωστική ικανότητα σε συνάρτηση με βραχύχρονη μνήμη και μνήμη εργασίας, σε δείγμα μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας.
  • Υφαντή, Θ. Τύποι εμπλοκής μαθητών σε επιθετικές συμπεριφορές στο σχολείο και η ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή: Διερεύνηση ψυχολογικών παραμέτρων σε επίπεδο ατόμου και συστήματος.

2nd Hellenic Conference of School Psychology  (19-22/10/2017)

Presentations in Greek with the contribution of MA students (selected)

  • Γρίβα, Α., & Φιλιππάτου, Δ. Η συμβολή των ακαδημαϊκών συναισθημάτων, των κινήτρων και των στρατηγικών μάθησης στην αναγνωστική κατανόηση παιδιών σχολικής ηλικίας.

3rd Hellenic Conference of School Psychology (1-3/11/2022)

Keynote speech: (in Greek) Διασύνδεση Πανεπιστημίου – Σχολικών Κοινοτήτων για τη στήριξη των σχολείων σε περιόδους κρίσεων: Σύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και παρέμβασης - Χ. Χατζηχρήστου

Presentations in Greek with the contribution of MA students (selected)

  • Αθανασίου, Δ., Υφαντή, Θ., Φραγκιαδάκη, Δ., Λαμπροπούλου, Α., & Χατζηχρήστου, Χ. Δημιουργώντας «δεσμούς φροντίδας» στο σχολείο μέσα από το διεθνές project «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: Ένα ταξίδι στον κόσμο», “Feeling CARED in School: A journey around the world” Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Βάθη, Μ., Μαγοπούλου, Ι., Γαϊδατζή, Β., Καβουρίδα, Μ., Κωνσταντινίδη, Α., Κουνενάκη, Δ., Μαυρίδης, Ι., Παραγυιού, Ε., Σιδηροπούλου, Χ., Λιακοπούλου, Ε., Αθανασιάδου, Δ., Αρχολέκα, Β., Κοκκάλα. Σ., Ματζάνας, Ε., & Μ. Φιτσάκη. Το σχολείο ως προστατευτικό πλαίσιο για την κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Εφαρμογή του διεθνούς project «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: Ένα ταξίδι στον κόσμο», σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Καλαρύτης, Γ. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης για τη μάθηση και την προσαρμογή των μαθητών/τριών την περίοδο COVID-19.Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  • Λαμπροπούλου, Α., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,, Ν., Λιανός, Π., Υφαντή, Θ., & Χατζηχρήστου, Χ. Αξιολόγηση αναγκών και δυνατοτήτων σε ψυχοκοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο με βάση τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών στην περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19.
  • Μαρρέ, Δ., Τσόγκα Θ., Χουχούμη, Γ. Παροχή εξ’ αποστάσεως σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Ένα παράδειγμα εξατομικευμένης παρέμβασης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Τσόγκα, Θ. Διερεύνηση των αντιλήψεων της επαγγελματικής ποιότητας ζωής και της ψυχικής ανθεκτικότητας εκπαιδευτικών κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  • Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Α., Γεωργουλέας, Γ., Γεωργαντή, Α., & Χατζηχρήστου, Χ. Ενδυνάμωση και στήριξη των σχολικών/εκπαιδευτικών κοινοτήτων την περίοδο της πανδημίας COVID -19: Προσεγγίσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Χουχούμη, Γ. Διερεύνηση αντιλήψεων γονέων ως προς το άγχος και την ψυχική τους ανθεκτικότητα την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.